04 december, 2014

Rudolf med den røde tud

Jeg læste blade hos min mor. Vi kom til at snakke om Rudolf.
Og sød ser han da ud:

 Mor ville gerne have een hæklet.
(Det viste sig senere at hun troede det var legetøj. Til oldebørnene??)
Så jeg gik i gang med at hækle ham.

Det var der ikke så mange "ben" i. he he.
Og opskriften var osse rimelig.
Men bl.a. benene, det antal rækker/omgange, som står i opskriften; det er ikke det antal man kan tælle til på billedet, der følger med opskriften. Mærkeligt.

Opskriften er fra nr 50 - 2013 i familiejournalen.
Den er osse her - åbner i et nyt vindue.
Rudolf

Men jeg fik lavet Rudolf som nævnt.
Men han kan altså ikke stå selv.
Han er simpelthen så træt:
Så jeg har spurgt om hjælp et par steder.
Venter nu på svar.
For jeg vil da rigtig gerne at min Rudolf kommer til at ligne den friske længere oppe.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dine data (e-mail og lign.) bliver ikke vist i dit indlæg. Kun dit navn/Alias eller lign. Your e-mail and such will not be shown.