13 april, 2015

Gingham ?? Har ternen et specielt dansk navn osse??

Jeg har forstået at det er tern på engelsk. Måske oveni købet kun en speciel tern, der hedder - kaldes sådan.
Jeg har ikke kunnet finde helt ud af det.
Så måske det er gingham tern jeg har lavet på disse lapper.

Billederne der viser farvefordeling har jeg fra:
gingham-dreams paa Ravelry


Jeg er vældig fornøjet med mit resultat.
Jeg overvejer om jeg skal hækle et tæppe? I hvid, lyseblå, mere blå og mørkblå.
Kan jeg finde ud af fire farver. Det må vise sig.

Men mine fine gule lapper her tror jeg at jeg laver til grydelapper.
Skal bare lige lave bagsider. Skal de være ensfarvet. Eller som forsiden. Hmm???


Måske vil jeg lave tæppet i samme farver som lapperne her. Hvis jeg altså kan finde farverne i uld.


Materialer: bomuld 8/4 i farverne som ses. hæklenål nr 3.
Slået 39 luftmasker op, starter med stangmasker i den 4. maske fra nålen. Så jeg har 36 masker plus 3 vendemasker...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dine data (e-mail og lign.) bliver ikke vist i dit indlæg. Kun dit navn/Alias eller lign. Your e-mail and such will not be shown.